FAQ - často kladené dotazy

Je nutné se registrovat? 

Registrace zákazníka není nutná, přesto Vám registraci doporučujeme, protože tak získáváte hned několik výhod:

  • jako registrovaný zákazník můžete sledovat stav své objednávky,
  • máte přehled o provedených změnách při dodatečných úpravách množství nebo druhu položek, které po dohodě provedeme v již odeslané objednávce,
  • vidíte telefonicky vložené objednávky,
  • máte přehled o svých předchozích nákupech,
  • jako registrovaný zákazník máte výraznou slevu na poštovném.

Jak změním počet kusů v košíku?

V nákupním košíku se zobrazuje seznam položek, které jste si vybrali. Ve sloupci množství můžete jednoduše přepsat hodnotu na požadovaný počet pomocí tlačítka + či -. Pokud chcete zboží z košíku odebrat, klikněte na symbol popelnice. V případě, že chcete odstranit všechny položky v košíku, klikněte na levé spodní tlačítko Vyprázdnit košík.

Kdy budu mít zboží doma?

Pokud máme Vámi vybrané zboží skladem, zpravidla je u Vás do druhého dne.

Je možný osobní odběr?

Ano. Zboží, které máme skladem si můžete vyzvednout na naší provozovně v Chrudimi - zobrazení na mapě.

Jak je to s dopravou a kolik stojí?

Zboží zasíláme Českou poštou nebo spediční službou PPL. Poštovné ČP činí v případě platby dobírkou 119 Kč včetně DPH a PPL činí 139 Kč včetně DPH. Pokud zboží uhradíte předem, je poštovné ČP 89 Kč včetně DPH a PPL 109 Kč včetně DPH. Při objednávce do 750 Kč bez DPH Vám bude naúčtován manipulační poplatek ve výši 60 Kč včetně DPH. Při objednávce nad 5.000 Kč je poštovné ZDARMA!!! Výjimku tvoří nadrozměrné zboží, které je značeno jako neskladné.

Kolik je balení v kartonu?

Počet balení v kartonu je uvedeno v popisu produktu, a pokud tam uvedeno není, neváhejte a zavolejte nebo napište, rádi Vám počet balení v kartonu sdělíme. Pokud odebíráte zboží po kartonech, může se stát, že se změní dodavatel a v kartonu bude jiný počet kusů balení, než jste zvyklí.

Jak postupovat v případě reklamace?

Při reklamaci zboží nejdříve doporučujeme kontaktovat naše zákaznické oddělení (info@obaly.cz, 469 775 898), kde získáte přesné informace, jak postupovat v případě reklamace zboží. Reklamované zboží nám zasílejte na adresu OBALY.CZ s.r.o., K Májovu 1229, 53701 Chrudim spolu s průvodním dopisem, anebo vyplněným formulářem reklamační list.