1 2 3 4 5 6 7

FAQ - často kladené dotazy

• Je nutné se registrovat?

Registrace zákazníka není nutná, přesto Vám registraci doporučujeme, protože tak získáváte hned několik výhod:
- jako registrovaný zákazník můžete sledovat stav své objednávky
- máte přehled o provedených změnách při dodatečných úpravách množství nebo druhu položek, které po dohodě provedeme v již odeslané objednávce
- vidíte telefonicky vložené objednávky
- máte přehled o svých předchozích nákupech na všech našich e-shopech
- jedna registrace platí pro všechny naše e-shopy
- jako registrovaný zákazník máte výraznou slevu na poštovném

• Jak změním počet kusů v košíku?

V nákupním košíku se zobrazuje seznam položek, které jste si vybrali. Ve sloupci množství přepište hodnotu na požadovaný počet a klikněte na symbol šipek (aktualizovat množství). Pokud chcete zboží z košíku odebrat, klikněte na symbol popelnice Odebrat z košíku. V případě, že chcete odstranit všechny položky v košíku, klikněte na levé spodní tlačítko Vyprázdnit

• Kdy budu mít zboží doma?

Pokud máme Vámi vybrané zboží skladem, zpravidla je u Vás do druhého dne. 

• Je možný osobní odběr?

Ano. Zboží, které máme skladem si můžete vyzvednout na naší provozovně v Chrudimi Zobrazení na mapě

• Jak je to s dopravou a kolik stojí?

Zboží zasíláme Českou poštou, nebo spediční službou DSV Road a.s. Poštovné ČP činní v případě platby dobírkou 129 Kč včetně DPH a DSV činní 119 Kč včetně DPH. Pokud zboží uhradíte předem je poštovné ČP 109 Kč včetně DPH a DSV 99 Kč včetně DPH. Při objednávce nad 5.000 Kč je poštovné ZDARMA!!

• Kolik je balení v kartonu?

Počet balení v kartonu je uvedeno v popisu produktu, a pokud tam uvedeno není, neváhejte a zavolejte nebo napište, rádi Vám počet balení v kartonu sdělíme. Pokud odebíráte zboží po kartonech, může se stát, že se změní dodavatel a v kartonu bude jiný počet kusů balení, než jste zvyklí.